Kontakt

Zapraszamy do naszego Biura Obsługi Klienta!


Od poniedziałku do piątku 8.00-16.00!
Z przyjemnością udzielimy wszystkich informacji:

Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "TECHNIKA" sp. z o. o. z siedzibą w Gliwicach
44-113 Gliwice, ul. Poezji 16
SR w Gliwicach, Wydział X - Gospodarczy KRS
KRS 0000068121
NIP 631-010-07-85
Kapitał zakładowy 75 000,00 zł
Telefon główny: (32) 338 38 30
Telefon komórkowy: 509 672 038
Fax: 32 338 38 01

Dodatkowych informacji udziela specjalista do spraw sprzedaży i kontaktów z klientami

Sabina Świtala

- obsługa klienta, Druki szkolne, legitymacje nauczycielskie

Telefon:
(32) 338 38 30

Maria Trojnar

- obsługa klienta, Druki szkolne, legitymacje nauczycielskie, KZT

Telefon:
(32) 338 38 37

Damian Wróbel

- obsługa projektów edukacyjnych, druki szkolne, Oświata

Telefon:
(32) 338 38 38

Anna Woźniak

- specjalista ds. marketingu i promocji, Marketing

Telefon:
(32) 338 38 35

Joanna Dorawa

- Kierownik działu produktów oświatowych, e-usługi, Sprawy organizacyjne

Telefon:
(32) 338 38 31

 

Najczęściej zadawane pytania

 

1. Jakie ulgi otrzyma posiadacz legitymacji nauczycielskiej?
Odp:Na stronach internetowych PKP znajduje się lista uprawnionych do przejazdów ulgowych w koleją. Legitymacje nauczycielskie uprawniają, do 37 % ulgi w przejazdach jednorazowych i miesięcznych. Więcej informacji Tutaj


2. Jak dołączyć zdjęcie do wniosku?
Odp: Zdjęcie musi być przyklejone do wniosku, w miejscu do tego przeznaczonym. 


3. Czemu nie mogę się zarejestrowac?
Odp: W formularzu rejestracyjnym powinno się wypełnić wszystkie rubryki. W wypadku miejscowości nie posiadającej ulic wpisuje się znak - (minus). Najczęściej używane nazwy użytkownika (np. szkola, przedszkole) zostały już użyte. W razie dalszych problemów z rejestracją postaraj się zmienić nazwę użytkownika dodając jakąś liczbę. 


4. Jak powinna wyglądać nazwa użytkownika?
Odp: Nazwa użytkownika powinna składać się z jednego słowa.


5. Nie mogę wydrukować wniosków?
Odp: Prawdopodobnie nie posiadacie Państwo programu Adobe Acrobat Reder. Można go pobrać z naszej strony np. tutaj.


6. Zapomniałem hasła lub nie mogę się zalogowć?
Odp:
Wystarczy kliknąć tą odpowiedz oraz podać E-mail szkoły. Na podany wcześniej e-mail dostaniecie Państwo nazwę użytkownika oraz hasło.


7. Nauczyciel zrezygnował z wcześniej zamówiłonej legitymacji. Co mam zrobić?
Odp:
Po pierwsze starać się go przekonać... Jeśli to nie pomoże prosimy w edycji nauczyciela wstawić i imieniu i nazwisku znak "--" (podwójny minus)

8. Jaki rodzaj zdjęcia należy dołączyć do wniosku?
Odp:
Zdjęcie musi być kolorowe, formatu np. 3,5 na 4,5 cm (rozmiar dowolny mieszczący się w rubryce)