LEGITYMACJE SZKOLNE - Jak zamawiać


Jak zamówić nowe Legitymacje Szkolne? Przewodnik krok po kroku

Przygotowanie zamówienia:

  1. Dodawanie uczniów
    Najpierw musisz dodać uczniów, dla których zamawiasz legitymacje. Możesz to zrobić na dwa sposoby: automatycznie lub ręcznie.

    • - Automatyczne dodawanie uczniów
      Jeśli Twoja szkoła korzysta z systemu Librus lub Vulcan, możesz zaimportować listę uczniów bezpośrednio z tych systemów. Wystarczy, że:
      1. Pobierzesz listę uczniów w formacie Excel z systemu Librus lub Vulcan i zapiszesz ją na swoim komputerze.
      2. W panelu zamówień wejdź w zakładkę: „Legitymacje szkolne” -> „Zamów legitymacje szkolne”.
      3. W sekcji „Dodaj lub uaktualnij listę uczniów na podstawie pliku pobranego z wybranego systemu” kliknij „Wybierz plik” i załaduj wcześniej pobraną listę.
      4. Z rozwijanego pola wybierz odpowiedni system (Librus lub Vulcan) i kliknij „Dodaj”. Lista uczniów zostanie automatycznie załadowana do systemu.
    • - Ręczne dodawanie uczniów
      Jeśli Twoja szkoła nie korzysta z Librus ani Vulcan, dodaj uczniów ręcznie:
      1. W zakładce „Legitymacje szkolne” wybierz „Dodaj ucznia ręcznie”.
      2. Wprowadź dane każdego ucznia indywidualnie.
  2. Dodawanie zdjęć uczniów
    Zdjęcia uczniów można dodać na dwa sposoby:
    • - Online: Przy danym uczniu kliknij przycisk „Edytuj”, następnie „Wybierz plik” i załaduj zdjęcie ucznia. Kliknij „Zapisz”. Powtórz tę operację dla wszystkich uczniów.
    • - Tradycyjnie: Po finalizacji zamówienia wygeneruje się formularz, w którym należy wkleić zdjęcia uczniów.


Złożenie zamówienia:

  1. Wybierz uczniów, którym chcesz zamówić legitymacje, klikając przycisk „Zamów legitymację”. Wybrani uczniowie zostaną podświetleni na zielono.
  2. Dla każdego ucznia przypisz:
    • - Numer legitymacji (nadawany przez szkołę)
    • - Datę wydania
    • - Typ legitymacji. Jeśli legitymacja ma być duplikatem, zaznacz pole „Duplikat”. Jeśli nie, zostaw je odznaczone.
  3. Po zaznaczeniu wszystkich uczniów, kliknij niebieski przycisk „Zamów”.
  4. Sprawdź poprawność danych w wygenerowanym spisie. Jeśli wszystko się zgadza, kliknij zielony przycisk „Potwierdź”.


Dokumenty do pobrania i wysyłki:

  1. Pobierz i wydrukuj - Zamówieine zbiorcze
  2. Pobierz i wydrukuj plik RODO - Umowa powierzenia przetwarzania danych
    (dokumenty dostępne pod listą zamówień - na dole strony)


Wysyłka dokumentówi:

  1. Wyślij do nas wypełnione i podpisane dokumenty w formie tradycyjnej lub elektronicznej na adres: pth@technika.gliwice.pl
    • - Wypełniony i podpisany dokument zamówienia z danymi szkoły, typem rachunku itp
    • - Wypełniony i podpisany dokument RODO (Umowa Powierzenia Przetwarzania Danych Osobowych).
    • - Jeśli zdjęcia wysyłasz w formie tradycyjnej: wydrukuj formularz do wklejenia zdjęć, wklej zdjęcia uczniów i wyślij je razem z dokumentami.

 

Zamówienie zostanie skierowane do realizacji w momencie, gdy dotrze do nas:
WYPEŁNIONY DRUK ZAMÓWIENIA oraz UMOWA POWIERZENIA DANYCH OSOBOWYCH

 

Wszystkie zamówienia prosimy kierować na adres:

PTH Technika sp. z o.o. ul. Z. Starego 33B, 44-100 Gliwice

Można również poinformować mailem o wysyłce: a.domurat@technika.gliwice.pl

 

Film instruktażowy

Przykładowe pliki wsadowe Excel z listą uczniów:



LIBRUS Excel

VULCAN Excel