LEGITYMACJE SZKOLNE - Jak zamawiać
Jak zamówić nowe Legitymacje Szkolne? Przewodnik krok po kroku
Przygotowanie zamówienia:
- Dodawanie uczniów
Najpierw musisz dodać uczniów, dla których zamawiasz legitymacje. Możesz to zrobić na dwa sposoby: automatycznie lub ręcznie.
- - Automatyczne dodawanie uczniów
Jeśli Twoja szkoła korzysta z systemu Librus lub Vulcan, możesz zaimportować listę uczniów bezpośrednio z tych systemów. Wystarczy, że:- Pobierzesz listę uczniów w formacie Excel z systemu Librus lub Vulcan i zapiszesz ją na swoim komputerze.
- W panelu zamówień wejdź w zakładkę: „Legitymacje szkolne” -> „Zamów legitymacje szkolne”.
- W sekcji „Dodaj lub uaktualnij listę uczniów na podstawie pliku pobranego z wybranego systemu” kliknij „Wybierz plik” i załaduj wcześniej pobraną listę.
- Z rozwijanego pola wybierz odpowiedni system (Librus lub Vulcan) i kliknij „Dodaj”. Lista uczniów zostanie automatycznie załadowana do systemu.
- - Ręczne dodawanie uczniów
Jeśli Twoja szkoła nie korzysta z Librus ani Vulcan, dodaj uczniów ręcznie:- W zakładce „Legitymacje szkolne” wybierz „Dodaj ucznia ręcznie”.
- Wprowadź dane każdego ucznia indywidualnie.
- - Automatyczne dodawanie uczniów
- Dodawanie zdjęć uczniów
Zdjęcia uczniów można dodać na dwa sposoby:- - Online: Przy danym uczniu kliknij przycisk „Edytuj”, następnie „Wybierz plik” i załaduj zdjęcie ucznia. Kliknij „Zapisz”. Powtórz tę operację dla wszystkich uczniów.
- - Tradycyjnie: Po finalizacji zamówienia wygeneruje się formularz, w którym należy wkleić zdjęcia uczniów.
Złożenie zamówienia:
- Wybierz uczniów, którym chcesz zamówić legitymacje, klikając przycisk „Zamów legitymację”. Wybrani uczniowie zostaną podświetleni na zielono.
- Dla każdego ucznia przypisz:
- - Numer legitymacji (nadawany przez szkołę)
- - Datę wydania
- - Typ legitymacji. Jeśli legitymacja ma być duplikatem, zaznacz pole „Duplikat”. Jeśli nie, zostaw je odznaczone.
- Po zaznaczeniu wszystkich uczniów, kliknij niebieski przycisk „Zamów”.
- Sprawdź poprawność danych w wygenerowanym spisie. Jeśli wszystko się zgadza, kliknij zielony przycisk „Potwierdź”.
Dokumenty do pobrania i wysyłki:
- Pobierz i wydrukuj - Zamówieine zbiorcze
- Pobierz i wydrukuj plik RODO - Umowa powierzenia przetwarzania danych
(dokumenty dostępne pod listą zamówień - na dole strony)
Wysyłka dokumentówi:
- Wyślij do nas wypełnione i podpisane dokumenty w formie tradycyjnej lub elektronicznej na adres: pth@technika.gliwice.pl
- - Wypełniony i podpisany dokument zamówienia z danymi szkoły, typem rachunku itp
- - Wypełniony i podpisany dokument RODO (Umowa Powierzenia Przetwarzania Danych Osobowych).
- - Jeśli zdjęcia wysyłasz w formie tradycyjnej: wydrukuj formularz do wklejenia zdjęć, wklej zdjęcia uczniów i wyślij je razem z dokumentami.
Zamówienie zostanie skierowane do realizacji w momencie, gdy dotrze do nas:
WYPEŁNIONY DRUK ZAMÓWIENIA oraz UMOWA POWIERZENIA DANYCH OSOBOWYCH
Wszystkie zamówienia prosimy kierować na adres:
PTH Technika sp. z o.o. ul. Z. Starego 33B, 44-100 Gliwice
Można również poinformować mailem o wysyłce: a.domurat@technika.gliwice.pl
Film instruktażowy

