FAQ
Problemy z połączeniem? Skontaktuj się z nami mailowo!
Jeśli napotykasz trudności z dodzwonieniem się do nas, serdecznie prosimy o przesłanie wiadomości na nasz adres e-mail:
pth@technika.gliwice.pl
Odpowiemy na Twoje pytanie tak szybko, jak to możliwe.
Dziękujemy za zrozumienie i przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Najczęściej zadawane pytania
1. Jakie ulgi otrzyma posiadacz legitymacji nauczycielskiej?
Odp:Na stronach internetowych PKP znajduje się lista uprawnionych do przejazdów ulgowych w koleją. Legitymacje nauczycielskie uprawniają, do 37 % ulgi w przejazdach jednorazowych i miesięcznych. Więcej informacji Tutaj
2. Czemu nie mogę się zarejestrowac?
Odp: W formularzu rejestracyjnym powinno się wypełnić wszystkie rubryki. W wypadku miejscowości nie posiadającej ulic wpisuje się znak - (minus). Najczęściej używane nazwy użytkownika (np. szkola, przedszkole) zostały już użyte. W razie dalszych problemów z rejestracją postaraj się zmienić nazwę użytkownika dodając jakąś liczbę.
3. Jak powinna wyglądać nazwa użytkownika?
Odp: Nazwa użytkownika powinna składać się z jednego słowa.
4. Nie mogę wydrukować wniosków?
Odp: Prawdopodobnie nie posiadacie Państwo programu obsługującego format PDF.
5. Zapomniałem hasła lub nie mogę się zalogowć?
Odp: Wystarczy kliknąć tą odpowiedz oraz podać E-mail szkoły. Na podany wcześniej e-mail dostaniecie Państwo nazwę użytkownika oraz hasło.
6. Jaki rodzaj zdjęcia należy dołączyć do wniosku?
Odp: Zdjęcie musi być kolorowe, proporcji 3,5 na 4,5 cm (rozmiar dowolny)
